KANTINE

Openingstijden

De kantine van Blue Boys is door de week geopend tot 1 uur na de laatste training van de senioren en dames. Tijdens en na de trainingen van de jeugdploegen is de kantine gesloten. Op zaterdag en zondag is de kantine geopend van 1 uur voor de wedstrijd tot 1 uur na de wedstrijd.

Kantinediensten

De kantinediensten draaiden tot en met 2006 op vrijwilligers. Doordat dit aantal steeds minder werd, werden de vrijwilligers steeds vaker ingezet en in de toekomst is dit niet langer mogelijk. Daarom wordt er vanaf 2007 een beroep gedaan op de leden. De leden zullen 1 a 2 keer per seizoen ingezet worden in overleg op een dagdeel (zaterdagmorgen, zaterdagmiddag of zondagmiddag).  Op leden die reeds andere vrijwillige taken uitvoeren, bijvoorbeeld leider van een jeugdploeg, zal geen verder beroep gedaan worden. Van de huidige vrijwilligers zal natuurlijk ook gewoon gebruik gemaakt worden.

Het geldtasje en de sleutel zullen aanwezig zijn of worden van te voren bij u thuis bezorgd met de mededeling waar het geldtasje en sleutel weer moet worden ingeleverd. Wanneer je onverhoopt niet kunt dan dien je zelf voor een vervanger te zorgen of eventueel te ruilen met een ander.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!